Sunday, February 27, 2011

Klakar la sangat!!


Seorang wanita cntik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan.sampai jer di tingkat 70,seorang lelaki inggeris Berjaya menyambutnya.

Waniat : terima kasih,anda telah menolong saya
Lelaki inggeris:sama2,tapi anda harus mmbalas budi
Wanita : bagaiman?
Lelaki inggeris:tidur dgn aku
Wanita:x guna,kau ingat ak plcur?!tidak!!
Lelaki inggeris: baiklah kalau begitu…

Lelaki inggeris iyu melepaskan semula wanita out

Di tingkat 50,seorang lelaki perancis Berjaya menyambut wanita itu

Wanita:terima kasih,anda telah mn0l0ng saya..
Lelaki perancis:sama2,tapi anda harus mmbalas budi..
Wanita:bagaimana?
Lelaki perancis:tidur dgn aq
Wanita:tak guna! Aq x mau!
Lelaki perancis:kalau begitu,x guna aq slamatkan kamu…

Lelaki perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40, dan 30 tidak ade sesiapa pun yg dpt menangkap wanita itu.wanita itu mula ketakutan dan berharap,jika ada org yg menyelamatkannya,dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dgn org tersebut

.Akhirnya d tingkat 20,seoarang lelaki arab Berjaya menyambutwanita itu.belum sempat lelaki itu bersuara,wanita itu terlebih dahulu berkata kata

Wanita:terima kasih,anda telah menolong saya..sebagai mmbalas jasa,saya akn tidur dgn anda..
Lelaki arab:astagrfullah..(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut)

No comments:

Post a Comment